Hangulatzene

2015. július 4., szombat

Liebster Blog Award *Kaptaaam! *-* *

Sziasztook!
Nagyon, nagyon meglepődtem, amikor kaptam a díjat! *-* Nem számítottam ilyenre, de nagyon köszönöm! :D Sőt, azt se gondoltam volna, hogy a történetem folytatásain kívül is írok bejegyzést! Nagyon fura így gépelni, hogy ez nem Vivi, hanem a saját szemszögem! :) De ne is szaporítsuk a szót, itt a díj! :D *-*



A díj neve: Liebster Blog Award

Szabályok: 
1. Tedd ki a képet!
2. Írd le, hogy kitől kaptad!
3. Írj magadról 10 dolgot!
4. Válaszolj 10 kérdésre!
5. Tegyél fel 10 kérdést!

1. A kép:

2. Akitől kaptam :) :
A díjat, Tímea Járókától kaptam! :) NAGYON, NAGYON köszönöm neki! :) Imádom a blogjaidat Timi! Így tovább! ;)

3. Magamról:
1.: Szeretem a Kosarat! :D (Igen, direkt nagy betű!)
2.: Van egy kutyám, Tappancs.
3.: A kedvenc színem a zöld.
4.: Kedvenc könyveim: Leiner Laura, SZJG; Maros Edit, Hűvös völgyi suli; Maggie Stiefvater, Forever; J.K. Rowling, Harry Potter; Darren Shan, Vámpírkönyvek sorozata
5.: A múltam szenvedélye: Sült krumpli... :D
6.: Barna hajam és zöld szemem van.
7.: Osztálytársaim és egyben legjobb barátnőim: Suzy ツ és Gülükee Channel! :)
8.: A másik legjobb barátnőm és lelki társam: Álarcos lány :)
9.: Valahogy mindig a B és az M betűs fiúkra bukom...A legtöbb ebből Bence... :D
10.: Szeretem a körömlakk illatát! *-* xD

4. Tímea Járóka kérdéseire a válaszaim:
1.: Tudod mi lesz ezután a blogodban?
V.: Igen, bár még kellenek a részletek, de nagyjából megvan! :)
2.: Mikor kezdtél el blogolni?
V.: Többször is megfogalmazódott bennem, hogy ki kell raknom a történeteimet. Először egy internetes játék "Cikkek" szekciójába írtam meg az elsőt. Hááát...Elég szörnyű kritikákat kaptam...De ez nem érdekelt. Próbálkoztam többször is és végül a "Rabságban az életem" című törim lett a befutó. Aztán jött "Az Én Őrült Életem" című. Miután ezeket félbehagytam, mivel nem volt kedvem hozzájuk. Rá egy-két évre, ez évi márciusban született meg a blog és vele együtt az első rész! :)
3.: Mi a kedvenc blogod?
V.: Sok van! :D Nem akarom felsorolni őket! :)
4.: Miért arról írsz, amiről?
V.: Mert elkezdtem írni egy saját történetet, aztán Álarcos lány mutatta meg a bloggert és megtetszett az ötlet ezért elkezdtem blogolni. Valószínűleg a privát történetem tartalma miatt lett ez a blogom és még az elején ez alapján írtam,de most már egy külön dolog lett belőle. :)
5.: Az anime nézést cikinek tartod?
V.: Szerény véleményem szerint, semmi sem ciki amit, az adott ember szeret csinálni. Max. nem tetszik másnak és szerinte ciki, de emiatt nem szabad abba hagynunk az adott dolgot! :) Nem, nem tartom cikinek. Szeretem őket. :D
6.: Olvasol mangát?
V.: Pillanatnyilag nem! :)
7.: Az ihletet inkább az életedből, más blogokból, vagy bárhonnan merítesz?
V.: Én mindenhonnan tudok ihletet meríteni! :) (Hála a fantáziámnak! :D) Szerencsére, nagyon ritka, hogy kiégek! :)
8.: Hány centi vagy?
V.: 165 körül. :)
9.: Sportcipő vagy tűsarkú?
V.: Még csak a sportcipő áll módomban, de ha tudnék választani akkor, mindkettő!!! *-*
10.: Hogy érintett meg ez a díj?
V.: Először vagy 2 percig bámultam a képernyőre, aztán felpattantam és elkezdtem visítva ugrálni. Örülök, na! :D

5. Kérdéseim a nyertesemhez:
1.: Szeretsz olvasni? Ha igen, milyen könyvek a kedvenceid?
2.: Inkább a fantasy-s vagy a sulis töriket szereted?
3.: Van kabalád? Ha igen mi az?
4.: Mi a kedvenc zenéd?
5.: Fagyi vagy jégkrém?
6.: Van testvéred?
7.: A blogot inkább "hivatásból" vagy szórakozásból csinálod?
8.: Van, hogy nincs ihleted?
9.: Szereted az egzotikus állatokat?
10.: Ha lenne egy kívánságod, mi lenne az?

Még egyszer NAGYON köszönöm a díjat Timinek! Hatalmas virtuális ölelés: (((((((((((((((Timi)))))))))))))))! :D <3

Díjazottam:
Zsófia Laramics: My life is intricate
Gratulálok! :)

További szép napot és blog olvasást! :)

By: Szöszii



                 

9 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia. Olvasom a blogod. Tök jó! CSAK!Próbálj meg egyedi dolgokat kitalálni. Vámpír-farkas viszály. Ez minden vámpíros film egyik fő eleme. Nekem pl az Alkonyat jutott az eszembe. Néha írd le Vivien érzéseit, ha már az ő szemszövéből írsz. Írd le pl hogy mi az oka a farkasok és a vámpírok viszályának. Azt még sehol sem láttam így ez igazán egyedi tartalom lenne. Próbálj hosszabb részeket írni. Ha nincs ihleted akkor kébzeld magad Vivien életébe, te mut tennél , mit éreznél és stb. Igazán nem akartalak megbántani. Dina Alma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nem bántasz meg! Örülök annak, hogy írtál! Meg fogadom a tanácsaidat! :) Még egyszer köszi! :3

      Törlés
  3. Szia. Tudom a semmiből jött, de csak titeket tudlak megkérni, hogy mondjatok véleményt az új blogomról! Nem vagyok biztos abban, hogy jó az alaptörténet ezért szeretném a véleményeteket kérni. Köszönöm.
    Link: http://egycsjblog.blogspot.hu/2015/07/blog-post.html

    Üdv.~Timi

    VálaszTörlés