Hangulatzene

2015. július 22., szerda

Egy kis érdekesség... :) *Ülésrend, szereplők*

Sziasztok! :)
Ez nem egy rész lesz, ami a címből ki is derül, hanem érdekességek a történetről. Remélem van öt percetek, hogy elolvassátok! :) Vágjunk is bele! :D


Szereplők:
Itt az összes (Tényleg összes! Még az is aki csak egy mondatban van benne, vagy akiről csak szó esett.) szereplő le van írva. A tájékozódásotokat akarom ezzel segíteni és azt ha esetleg nem értetek valamit! :) Akikhez nem írtam haj- és szemszínt, azokat láttátok képen, illetve fontosabb szereplők.

-Dobai Vivien (Vivi): Főszereplő, szív alakú medál, látó, Chris barátnője, "szüleit" utálja
-Dobai Gitta: Vivi nevelőanyja, vérfarkasvadász, vörös haj, kék szem
-Simonfi Kristóf (Chris): Vámpír, menő, főszereplő, Vivi pasija, osztálytárs
-Orosz György (György bá): Helyettesítő tanár, ősz haj, barna szem
-Hegyi Kitti: Emós, Vivi sulis LB-je, fekete haj, barna szem, osztálytárs
-Dobai Bálint: Vivi nevelőapja, vérfarkasvadász, szőkés barna haj, barna szem
-Zimonyi Dalma: "Kinga", osztálytárs, barna haj, kék szem
-Orsányi Fábián (Fábi): Vérfarkas, főszereplő, Dani ikertesója, Vivi jó barátja, osztálytárs, Elenába szerelmes
-Orsányi Dániel (Dani, Danci): Fábi ikertesója, fegyver használatot oktat Vivinek, főszereplő, vérfarkas, Vivi jó barátja
-Istenes Viktor: Osztálytárs, Chris legjobb haverja, szőkés barna haj, barna szem
-Zelley Cintia (Cinti(a) néni): Osztályfőnök, barna haj, kék szem, fiatal
-Gaál Stella: Osztálytárs, menő, beképzelt, fekete haj, zöld szem, Viktorra hajt
-Cseres Hanna: Osztálytárs, stréber, szőke haj, zöld szem
-Ludasi Zoltán (Zoly): Osztálytárs, perverz, beképzelt, tetszik neki Stella, barna haj, barna szem
-Fodi Zsombor: Osztálytárs, stréber, nyomi, szemüveges, szőke haj, kék szem
-Szekei Bence (Beni): Vámpír, Chris barátja, főszereplő, a vámpírkastélyban él
-Mérei Lola: Vámpír, Chris barátja, Viki legjobb barátnője, Vivi leendő legjobb barinője, főszereplő, a vámpírkastélyban él
-Volák Viktória (Viki): Vámpír, Chris barátja, Lola legjobb barátnője, Vivi leendő legjobb barinője, látó, főszereplő, a vámpírkastélyban él
-Zsanna: Vámpír, gonosz, főszereplő, barna haj, zöld szem
-Takácsy Csongor (Csongi): Vámpír, Chris barátja, főszereplő, a vámpírkastélyban él
-Dobronay Elena (Lena): Fábiba szerelmes, menő, laza, főszereplő

Ülésrend:
Ez itt az ülésrend! Remélem tetszik! Vagy egy órát szenvedtem vele! Q-Q De szerintem megérte! :D


Köszönet:
És végül, szeretném megköszönni a támogatásotokat! Nem is tudom mi lenne Vivivel és velem nélkületek! Nagyon jól esik, hogy minden rész alá kommenteltek és követelitek a továbbiakat! Annak is örülök, hogy gazdagabb vagyok néhány építő kritikával, amit fel tudok használni ahhoz, hogy jobb legyen a történet! Ez ad nekem erőt ahhoz, hogy írjak és egy picivel közelebb kerüljek az álmomhoz! Még egyszer köszönök mindent! :D

Ennyi lenne tehát ez a kis "segítség nyújtás". Ha valamelyik szereplővel gondotok támadna a későbbikben, lépjetek vissza ehhez a bejegyzéshez, vagy ha ez sem segít írjatok nekem komiba! :)

További jó blogolvasást! :)

By: Szöszii

9 megjegyzés:

  1. Tudtam hogy nálad is lesz ilyen vagy hasonlo bejegyzés!

    VálaszTörlés
  2. Ez a mostani betu szin nagyon nem tetszik a regi jobb volt.

    VálaszTörlés
  3. Először is nekem nem 5 perc volt mire elolvastam a bejegyzést, mert annyk dok emlék ugrott a szemem elé pár szereplőnél, hogy az agyamat már szinte tisztelem a jó memotiája miatt! Máskoszor ezt most sértésnek vettem "Ha valamelyik szereplővel gondotok támadna a későbbikben, lépjetek vissza ehhez a bejegyzéshez, vagy ha ez sem segít írjatok nekem komiba! :)", de tudom, hogyha még rám is céloztál akkor köszöntetet kell mondanom! Sokt segített ez a bejegyzés!
    MARMADSZÓR ÉS LEGFONTOSABB: MIÉRT AZ A BETŰTÍPUDOD MINT NEKEM?????????? VAGY ÉN MÁSOLTALAK TÉGED? NEM TUDOM KINEK VOLT ELÖBB, MERT CSAK TELORÓL OLVASOK BLGOT ÉS MOBIL VERZIÓVAL AMI NEM ADJA KI A BETÜTÍPUST! Negyedjére: HOZD MI HAMARABB AZT A RÉSZT, MERT AZ UNALOM BEKERÍT!!!!!!!!!

    Üdv.:~Timi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak rád gondoltam a segítség résznél! A többieknek is volt már velük gondjuk! :) A betűtípus meg neked volt előbb szerintem, de én nem vettem észre, hogy a tiéd is ilyen! xD Jó! Hozok részt hamar! :D

      Törlés
    2. Valószínűleg mindjárt felteszem! :D

      Törlés