Hangulatzene

2015. március 22., vasárnap

2. rész *A titok*

 ...Ahogy meghallottam az anyukám hangját, gyorsan kiszaladtam a szobából és becsuktam az ajtót. Ezek után rátettem a tapétát. A ládát a hátam mögé rejtettem és szembe találtam magát a szüleimmel.
- Szia kislányom - köszönt az apukám. Szerencsére mosolyogtak úgy hogy nem vettek észre semmit. Egy gyors puszit nyomtam a papám arcára és felrohantam a szobámba, szépen rejtegetve a kincset.
Amikor felértem kinyitottam a ládát és kivettem belőle egy szív alakú medált.
- Azta...Vajon mi van benne? - kérdeztem de kopogtak az ajtaján.
- Pillanat! - szóltam és gyorsan elrejtettem a ládát az ágyam alá, fölvettem a láncot és a pólóm alá dugtam - Jöhetsz!
- Szia kincsem! - köszönt az apukám - Hoztam ajándékot az útról!
Ugyanis a papám üzletember és sokat van távol.
- Köszi - mondtam. Átnyújtott egy dobozt ami nagyon régi lehetett - Hű...
- Tudtam hogy tetszeni fog! Na én most elmegyek! Jó éjt! - mondta és kiment.
- Hogy szerez apa ilyen dolgokat? - gondoltam, aztán elmentem fürdeni, végül lefeküdtem aludni.
 Másnap késve keltem. Felöltöztem, megfésülködtem, sminkeltem és rohantam a suliba. Amikor odaértem bemondtam a portán a nevem és befutottam az osztályba. Leültem a helyemre és álmosan nézetem körbe. Vagyis inkább Kristófot kerestem. Leült mellém egy lány. Barna haja volt és kék szeme.

- Ugye tudod hogy szánalmas vagy? - kérdezte lenézően.
- Miért is? - érdeklődtem unottan - Ja és ki vagy te?
- Zimonyi Dalma. Te pedig minden bizonnyal Dobai Vivien! - mondta.
- Ezt meg honnan vetted?! - néztem rá ledöbbenve.
- Én mindent tudok! - mosolygott sejtelmesen - Szóval szánalmas vagy!
- Mert? - kérdeztem.
- Hát azért mert látszik hogy belezúgtál Kristófba! - súgta.
- Nem! Dehogy! - mondtam határozottan.
- Te nagyon béna vagy! - pillantott rám lenézően és otthagyott. Sokáig gondolkoztam a szavain és végigültem a többi órát. Aztán hazamentem. Amikor bementem a házba, első dolgom volt felmenni a szobámba. Fel is mentem, benyúltam az ágyam alá és kiszedtem a ládát. Felnyitottam és kivettem a medált. Aztán kinyitottam a láncot...

Folyt. Köv.

By.: Szöszii












































11 megjegyzés:

  1. Dalma olyan mint Kinga XP(Szjg)
    De jó folytasd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :D Igen! Kell egy ilyen szereplő is! :D xD

      Törlés
  2. Enye-benye nem szabad kopizni! XD

    VálaszTörlés
  3. Én nem olvastam a SZJG-t de majd tervezem. Nekem nem Kingára vog hasonlítani Dalma hanem Dalmára Kinga. Szóval azt is lehet mondani, hogy a SZJG kopizott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Amúgy nagyon ajánlom a könyvet, bár még nem végeztem vele de imádom! Ja és köszi! :DDD

      Törlés
  4. Mikor lesz uj resz???
    Amm Timi vok apukam telojarol!!
    Folytit most!!

    VálaszTörlés
  5. Mikor lesz uj resz???
    Amm Timi vok apukam telojarol!!
    Folytit most!!

    VálaszTörlés